// Horsens Kommune
8700 Soulmate
Strategi // Koncept // Outdoor // Film // Content Creation // Influencer Marketing // Mediestrategi
// Indsigt
Når det gælder bosætning, er Horsens Kommune ikke det første sted, unge aarhusianere tiltrækkes af. MEN. Det burde det være. For Horsens er lidt som den oversete, vennezonede gut i en rom-com, der viser sig at være hovedpersonens soulmate, når hun lige får mærket rigtigt efter.
// Koncept
I kampagnen bejler Horsens Kommune til unge aarhusianere. Lige nu er Aarhus måske meget sjov, men lige om lidt vil de opdage, at Horsens er det eneste ene sted at bo. Med huse, der er til at betale, familieliv tæt på naturen og en hverdag, der hænger bedre sammen.
// Mediemix
For at nå de unge aarhusianere og plante et Horsens-frø hos dem udviklede vi kampagnemateriale, der ramte dem med budskabet fra forskellige vinkler på flere måder. Film, SoMe, outdoor, Influencer Marketing og Content Creation – love bombing på den gode måde!
Hvordan ville det lyde, hvis Horsens sang en serenade til de unge aarhusianere? Sådan her, tænker vi. En lang version til website samt en række kortere formater til TV 2 Play og SoMe.
Vi udfordrede Aarhus på egen hjemmebane med stor synlighed i bybilledet – lige for øjnene af massevis af fremtidige potentielle horsensianere.
Med simple virkemidler tager vi målgruppen tættere på Horsens. En lille præsentation, der er underholdende at se på og nem at forstå – tæt bundet sammen med resten af kampagnen.
// Indsigt
Når det gælder bosætning, er Horsens Kommune ikke det første sted, unge aarhusianere tiltrækkes af. MEN. Det burde det være. For Horsens er lidt som den oversete, vennezonede gut i en rom-com, der viser sig at være hovedpersonens soulmate, når hun lige får mærket rigtigt efter.
// Koncept
I kampagnen bejler Horsens Kommune til unge aarhusianere. Lige nu er Aarhus måske meget sjov, men lige om lidt vil de opdage, at Horsens er det eneste ene sted at bo. Med huse, der er til at betale, familieliv tæt på naturen og en hverdag, der hænger bedre sammen.
// Mediemix
For at nå de unge aarhusianere og plante et Horsens-frø hos dem udviklede vi kampagnemateriale, der ramte dem med budskabet fra forskellige vinkler på flere måder. Film, SoMe, outdoor, Influencer Marketing og Content Creation – love bombing på den gode måde!