// Hjem-IS
Tænd ovnen kampagne
Strategi // Idé & Koncept // Design // Copy // Film // Sociale medier
//Strategi
Hjem-IS? Det er dem med isene. Nej ikke kun – nu skulle de også til at ringe med klokken for lækker mad på frost – lige til at varme. Og det skulle hele Danmark vide.
//Koncept
Vi skulle have danskerne til at tænke på mere end iskolde fristelser, når Hjem-IS-klokken ringede. På varme, smeltet ost og duften af nyvarmet brød. De skulle tænke på at tænde ovnen og glæde sig til et dejligt måltid.
//Mediemix
Kampagnen er udviklet til OOH, Metas platforme, YouTube og Display samt forskelligt print-materiale.
Mixed media: Kampagne kunne ses på Sociale medier, husstandsomdelt annoncering og på Hjem-is bilen.
Tænd ovnen! Hjem-IS bilen kommer 🚙😉 Vi ønsker god weekend til alle! 🤗☀️🍦🍕🍝
Meta: Det var også tid til at tænde ovnen på facebook.
Hjem-IS bilen kommer: Nu er der mere at løbe efter, f.eks. din aftensmad.
//Strategi
Hjem-IS? Det er dem med isene. Nej ikke kun – nu skulle de også til at ringe med klokken for lækker mad på frost – lige til at varme. Og det skulle hele Danmark vide.
//Koncept
Vi skulle have danskerne til at tænke på mere end iskolde fristelser, når Hjem-IS-klokken ringede. På varme, smeltet ost og duften af nyvarmet brød. De skulle tænke på at tænde ovnen og glæde sig til et dejligt måltid.
//Mediemix
Kampagnen er udviklet til OOH, Metas platforme, YouTube og Display samt forskelligt print-materiale.