// Mejeriforening
Yoghurt gør dine knæskaller magnetiske
Strategi // Idékoncept // Film // Medieplan
Fake news? Man skal høre meget før ørene falder af. Især på sociale medier. Så når Mejeriforeningen skal ud og oplyse om kildekritik, er der ingen grund til at spare på formaterne.
Spejling i målgruppen: Et stort researcharbejde grundlagde idéen for det sjove take på kildekritik. For man skal ikke tro på alt hvad man overhører i bussen.
Sociale medier: Ved at bruge humoristiske og overraskende udsagn skabes en nysgerrighed, der vækker interesse og får budskabet til at skille sig ud i mængden.
Bøj-stræk-bøj-stræk: Folk, der træner, har ofte fokus på sundhed og velvære, hvilket gør træningscentre til et oplagt sted at vise kampagnen. Her når vi direkte ud til en målgruppe, der allerede er engageret i deres helbred, og som vil være mere tilbøjelige til at tage budskabet til sig.
Influencer marketing: Ved at samarbejde med sundhedsbevidste influencere når vi direkte ud til en målgruppe, der er opmærksom på deres kostvalg og give dem fakta om mælkens reelle betydning for deres sundhed.