// Hertz
Minilease
Digital strategi // Influencer marketing
// Kampagnen
Hertz ønskede at skabe opmærksomhed omkring deres Minileasing-produkt gennem en influencerkampagne. Vi udviklede en strategi, der matchede produktet med nøje udvalgte influencere, som talte direkte til målgruppen af unge med behov for fleksibilitet.
// Nominering
Kampagnen blev så succesfuld, at den blev nomineret til en pris i kategorien "Bedste Match" ved influencer marketing-eventet "Influenced" i 2024.
Minileasing: Hertz henvendte sig til os for at skabe opmærksomhed omkring deres koncept, Minileasing. Konceptet er målrettet unge mennesker med et behov for fleksibilitet i deres bilbrug. For at teste det afprøvede Sarah og Anders Minileasing i en måned – og her er, hvad der kom ud af deres oplevelse.
Stort udvalg: Uanset om du har brug for en kompakt bybil eller en rummelig SUV, finder du nemt den perfekte løsning.
Stor fleksibilitet: Den lave bindingsperiode på en måned og muligheden for at skifte biltype giver stor fleksibilitet.
// Kampagnen
Hertz ønskede at skabe opmærksomhed omkring deres Minileasing-produkt gennem en influencerkampagne. Vi udviklede en strategi, der matchede produktet med nøje udvalgte influencere, som talte direkte til målgruppen af unge med behov for fleksibilitet.
// Nominering
Kampagnen blev så succesfuld, at den blev nomineret til en pris i kategorien "Bedste Match" ved influencer marketing-eventet "Influenced" i 2024.