// Hertz

Minilease

Digital strategi // Influencer marketing

Resultater

000.000
xxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxx
000.000
xxxxx xxxxxxx xxxxx xxxxxxx
000.000
xxxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxx

En god overskrift

// Kampagnen
Hertz ønskede at skabe opmærksomhed omkring deres Minileasing-produkt gennem en influencerkampagne. Vi udviklede en strategi, der matchede produktet med nøje udvalgte influencere, som talte direkte til målgruppen af unge med behov for fleksibilitet.

Play

xxxxx: To odit adias sim list est retâte volorumquam fugiae proviti lie consequi omni rerum volescidi que eum repra duntias eturum nimus.

// Nominering
Kampagnen blev så succesfuld, at den blev nomineret til en pris i kategorien “Bedste Match” ved influencer marketing-eventet “Influenced” i 2024.

// xxxx
xxxxxxxxxxx

Play

xxxxx: To odit adias sim list est retâte volorumquam fugiae proviti lie consequi omni rerum volescidi que eum repra duntias eturum nimus.

Play
Play
Play
Play
Play

xxxxx: To odit adias sim list est retâte volorumquam fugiae proviti lie consequi omni rerum que eum repra duntias eturum nimus.

Play