Finanssektorens Uddannelses-center

 

 

 

 

Finanssektorens Uddannelsescenter, der ligger i Skanderborg, laver kurser og uddannelsesforløb til ansatte i banksektoren og forsikringsbranchen. Det er en meget specifik og begrænset målgruppe på 35-40.000, og FUs ydelser er ikke interessante for andre end den.

FU henvendte sig med et ønske om at udbrede kendskabet til deres ydelser i målgruppen, for på sigt at kunne konvertere flere tilmeldinger til kurserne.

50%
Dækning på målgruppen
0,26
Kr. / visning
25%
Reelle tilmeldinger

Konverteringer: Tilmelding til kurser

Vi anbefalede en annonceret kendskabskampagne på LinkedIn, da platformen er helt unik i forhold til at ramme lige præcis den målgruppe, der var relevant. Vi bruger så efterfølgende Facebook som retargeting platform, da vi her kan ramme folk oftere og i en anden sammenhæng.

Med et indholdsspor, der bestod af både video og testimonials fra tidligere kursusdeltagere, opnåede vi en dækning på målgruppen på 50% og en cost pr. videoview på blot. kr. 0,26.

Undervejs samlede vi løbende data på LinkedIn, og brugte den data til at lave nye målgrupper, der skulle bruges til et sideløbende konverteringsspor.

I løbet af de 12 måneder øgede vi soft conversions med 50% og reelle tilmeldinger med 25%

 

Vi har lavet:

Annonceret SoMe kendskabskampagne, Retargeting, Analyse af data